Vendela: Fredagen den trettonde

Hej på er! Fredagen den trettonde och även lucia idag. Så mycket hade kunnat gå illa när jag lussade med alla nior idag, men det gjorde det inte. Det var faktiskt väldigt roligt.
Efter allt lussande satt jag och spelade gitarr i en timme och lärde mig fem ackord, haha jag är asstolt! Efter det hade jag matte, käkade lunch och åkte därefter in till stan och mötte upp med syster. Vi köpte julklappar och tog sedan en fika med mamma. I kväll har jag lyssnat på Håkan hellström och tittat på High school musical, haha. Asså så underbara filmer :)
I morgon är det dags för Håkan och jag är så taggad, bjussar därför(och pga brist av andra bilder) på en bild från Håkans spelning i Grebbestad. Bästa dagen.

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback