Vendela: Årsresumé 2013

Hej! Nu kör jag en kort årsresumé, det är nästan obligatoriskt. So here we go!
 
Januari, februari och Mars var bara jätte tråkiga och hemska för mig så jag tycker vi hoppar över dem och går direkt till April!
  
 
 I början av April så såg jag och Emma-Karin Jocke Berg(!!) och startade dagen efter det våran blogg med denna fantastiska video, haha.
 
 
Jag fotade i den underbara vårsolen
 
 
Vi var på Topmodel Event och träffade Jonas Hallberg!
 
Maj
 
 
Jag fyllde femton bast och såg då ut såhär!
 
 
Första dagen med shorts! Åh så somrigt med solglasögon, tunna kläder och min somriga klocka. Saknar!
 
 
Fortsatte fota massa med min kamera..
 
 
Fotade bland annat min fina syster!
 
Juni
 
 
Jag gick på studentmottagningar och på en hade jag detta på mig!
 
 
Gick på sommarlov i denna klädsel! På kvällen var jag och kompisar och såg Petter på grönan :)
 
Några dagar efter skolavslutningen så fick min syster hjärnvävnadsinflamation och det var typ den värsta veckan i mitt liv. Jag förklarade aldrig det för er, så jag passar på nu :)
 
 
SOMMAR!!
 
Juli
 
 
Thailandsresan blev inställd pga sjukdom, men vi drog till Skåne istället och hade det super :)
 
 
sol och bad :)
 
 
 
VI SÅG HÅKAN FÖRSTA GÅNGEN! AAAA
 
 
Vi njöt av sommaren :)
 
 
Vi åkte till Trollhättan och såg Håkan i Grebbestad, så mycket kärlek. 
 
 
En dag i Trollhättan så åkte vi ut till västkusten, så himla fint var det.
 
Augusti
  
 
Vi såg Håkan för tredje gången på en månad på Way out west i Göteborg!
 
 
 Såg kent 24e Augusti och jag har aldrig gråtit så mycket ever, det var så fiiint!
 
September
 
 
Seglade ut till havs med min klass och hade det hur bra som helst :)
  
 
Jag började med använda min kjol galet mycket :)
 
 
Jag åkte till Paris! Jag har fortfarande inte lagt upp bilder därifrån, oups ;)
 
 
Såg Oskar Linnros!
 
Oktober
 
 
Jag firade att det var höst med ett beroende av varm choklad :)
 
 
Jag fotade fina Emma-Karin på djurgården!
 
 
tog denna bild som jag blev Extremt nöjd med :)
 
November
 
 
Vi fixade en ny design!
 
 
Jag fotade ett Event på NK Details. På bilden med min mamma.
 
 
Såg Hästpojken, snodde bilden av Emma-Karin men den var ju så fin :)
 
 
Mörkret kom och jag började fota med blixt
 
December
 
 
Demonstrerade för antirasism!
 
 
Såg Håkan igen! Fjärde gången på ett år, haha. Som vanligt levererade han en dunder konsert!
 
 
Fortsatte fota en massa med blixt!
 
 
Firade Julafton!
 
 
Åkte till Idre med Emma-Karins familj!
 
Och nu idag så ska jag fira Nyår :)
 
2013 var året jag blev kär i Håkan, insåg hur jävla fucked världen är och blev feminist, jag började med mitt smink intresse, jag köpte världens bästa kamera, jag var på fantastiska konserter och jag har och varit med om massa negativt skit. Jag är extremt taggad på ett nytt år med nya upplevelser och människor som kommer gör skillnad i mitt liv. Jag ska njuta av detta år fullt ut, och skapa minnen jag aldrig kommer glömma.
 
 Gott nytt år på er!

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback