Emma-Karin:

Hej, alltså usch på folk ibland... Som ni har säkert har läst så blev ju Vendela dator stulen igår, så jag ska verkligen försöka att blogg bra nu. 
 
Idag har jag tränat på gymmet, myst framför Gossip Girl och fixat lucia outfit. Vi i nian står för luciatåget i år och jag ska vara tomte haha, så nu har jag letat fram alla gamla utkländningsgrejer. Kommer sova över hos Johanna imorgon kväll, då vi ska vara på skolan klockan sju, och jag bor en timmes bussfärd därifrån, så jag kände bara att nej jag tänker inte gå upp klockan fem... 
 
Tänkte göra som Vendela att dela med mig av min önskelista, även om jag i stort sett bara tänker önska mig konsertpengar i julklapp av min familj, så skulle jag inte tacka nej till detta.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Den Broder Daniel-dvd'n kostar bara 10 kr på Ginza. Den finns här: http://www.ginza.se/product/broder-daniel-forever/317531/
Sedan finns det rabattkod med fri frakt om man söker på nätet, då blir det superbilligt. =)

Svar: Jag har sett det, fast jag visste inte att man kunde få gratis frakt. Ännu bättre ju! Underbart när något så bra kan vara så billigt :) /Emma-Karin
vimotvarlden.webblogg.se

2013-12-12 @ 18:31:54
Postat av: ida

Vart finns sjömanströjan? :D

2013-12-19 @ 21:42:00
URL: http://byidagustafsson.se


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback