Emma-Karin: vinter på riktigt

Hej! Nu är vi som sagt hemma i stockholm igen efter fyra heldagar i skidbacken, och det har varit såå kul! Det var verkligen roligt att få ha lite riktig vinter med snö, snowboard, pulka och kyla. Givetvis så följde kameran med, så här har ni några bilder från resan, kram!
 
Dimmigt uppe i liften.
 
Den dagen jag tog med mig kameran ut i backen var då jag åkte skidor. Jag åker både skidor & snowboard, men jag har åkt skidor längre och risken att jag skulle ramla blir då mindre, så jag vågade bara ta med mig kameran då.
 
Vendela i backen.
 
Just under den dagen så var det väldigt dimmigt vilket man ser väldigt tydligt på bilden nedanför. Riktigt coolt, men lite läskigt när man inte såg hela backen när man åkte.
 
 
Diiiiimma
 
Man såg inte toppen av berget nerifrån liftstationen.
 
När skiddagen var slut så var det på med myskläder och fram med böcker, mobiler och chipsen :)
 
Några dagar efter att skiddagen var slut så gick vi till Idres sporthall och spelade pingis och bowlade, jätte kul!
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback