Emma-Karin: Senaste tiden

Hej!
Det var längesen jag skrev här nu, och det är helt enkelt för att jag är ute och reser med varierande internet connection så att säga. Jag tänkte berätta lite grann vart vi i har varit och vad vi har gjort!
 
Som ni vet så åkte jag och Vendela ner till Trollhättan för att se Håkan (!!), vilket var helt fantastiskt. Det kommer att komma ett inlägg om det snart hoppas jag! Sen åkte Vendela hem till Stockholm, men jag och familjen stannade kvar i Trollhättan. Vi var på Liseberg, gick på stan och bara umgicks. Här har ni lite bilder från det! 
 
Vi åkte ut till kusten en varm dag och göttade oss i solen!
 
När vi var där så pågick "Fallens dagar" som är en stadsfestival i Trollhättan. Där hade dom några konserter som vi kikade på, bl.a Agnes.
 
Fallens dagar avslutades med fyverkerier!

Kommentarer
Postat av: Elaine

Vad mysiga bilder :)

Svar: Tack :) /Emma-Karin
vimotvarlden.webblogg.se

2013-08-12 @ 16:49:32
URL: http://mademoiselleElaine.blogg.se


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback